CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 17 October 2012

BILA ADA PERTEMUAN.. PASTI ADA PERPISAHAN :'(

Minggu ni aku rasa sedih, moody dan sebak.. ade hari aku rasa nak marah org ja. myb da sampai bulannya, tp aku rasa sedih lg hiba sbb aku kena tinggalkan kwn2 ku, setelah hampir 3 thun bersama, menelaah, bergelak ketawa, berfoya-foya.. akhirnya... berpisah juga kami.. bila boleh bertemu? lg 6 bulan myb. huih da mcm separuh thun bru boleh bertemu! sedih gila aku!

 lg2 terhadap kontot2 aku.. e'zatty, izzati, umie, fayad....:'(
aida,wani, ang, deebah, piqah, along, aten.. hurm.. kwn2 yg lain sekos dgnku akan ku rindui juga... terimbau kembali saat aku menitiskan air mata takkala mengucapkan salam perpisahan..jaga diri.. maaf dipinta, x terkeluar sebenanrnya. 
semua org kata, jgn la nangis, alah nanti kita jumpa lagi, tp apakan daya, hati ni terlalu sebak korg2 kan kwn2 aku. jadi maaflah sbb da menitiskan air mata, mmg x dpt dikawal tu
jadi kesempatan ni, mmg aku nak minta maaf dkt semua kwn2 sekos aku dan juga kenalan2 lain di puncak alam, halalkan makan minum aku na...

UTK KONTOT2, AKU BERSYUKUR SBB DPT MENGHABISKAN MASA2 KU DGN KORG, TIMA KASIH SBB SUDI JADI KWNKU SEPANJANG AKU BERADA DI PALAM NI. SUSAH SENANG TELAH AKU LALUI BERSAMA KORG,
tido sekatil, makan bersama, ketawa jerit bergila bersama.. AKU TERLALU BERSYUKUR ATAS KEHADIRAN KORG! ALHAMDULILLAH! TERIMA KASIH KWN2..akhir sekali.. maafkan aku..halalkan mkn minumku. ckp pasal mkn minum haritu kami dinner terakhir bersama2 :')

kongsi ramai2~!


                                                                waiter of the day~
                                       penat layan kerenah kawan2.. hahah


                           makan beradab, suap menyuap!
                                              candid habis!

                      sabau na. excited gila muka nak makn!


                                         muka kekenyangan~
                                          umie dan zatty

                                 ini kedai bapak aku punya!

aku sayang umie!
tima kasih kawan2ku :)

dimana ada pertemuan disitu pasti akan ada perpisahan. aku sayang korg, harap korg sihat2 dan dirahmati ALLAH selalu. GOOD LUCK utk praktikal yg akan dtg :)

MOTTO: TOGETHER WE COME, TOGETHER WE CONVO~!
INSYALLAH!




No comments:

Post a Comment