CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, 15 August 2012

CARA BETUL UTK TANGGALKAN MAKEUP~! hehe.. CARA AKULAH~

MAKEUP.. semua org pakai--->terutamanya perempuan dan juga golongan 2---3---4--- alam... hehehehe
jadi, aku tgkkan ramai yg tanggal makeup guna pencuci muka jah. Sebenarnya pencuci muka x cukup utk tanggalkan makeup korg..

JADI CAMNA CARANYA?? 

MESTI START DGN WIPES~
X kisahla nak guna jenama apa pun. mcm aku la.. aku guna tesco ja. x pun jenama watson or lady first ni.. NI SEBENARNYA TISU BASAHLAH. JADI guna ja mana2 jenama. sbb die x kan tinggalkan kesan yg mendalam pada muka~! (KLU KAYA BENAU.. PAKAI JELAH MAKEUP REMOVER! HOHOHOO)

APE FUNGSI WIPES NI. sebenarnya. tissue ni dpt menarik keluar lg kototran2 dimuka. kira mcm pembantu kepada pencuci mukalah. tu jah,... x delah PORES kite tersumbat :) sbb tu guna wipes dulu~! hohoi

haaaaaaaaaaaaa tgk ni betapa bnyknya 
kotoran n makeup yg dipakai~~~!
 Jgn plak terkejut tgk warna TISU tu tukaq jadi merah @ cokelat @ warna lain. biasalah apa yg hang pakai kat muka.. warna tu la yg keluarnya~


PASTU BARU PENCUCI MUKA~!
Aku mmg peminat tegar HIMALAYA! sekali guna terus jatuh CHENTA~ bg aku HIMALAYA sgt berkesan n sebb pencuci ni la jerawat da x naik sgt :D 

mahal la sikit dlm RM 22-27. dari hang guna jenama murah pastu x berkesan.. baik melabur sikit utk melihat kesan yg hebat lg cantik kan.. :)


No comments:

Post a Comment