CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 12 October 2012

KAWAN DIKALA SUKA DAN DUKA :)

11/10/2012 paper akhir aku berakhir! sepanjang 5 sem bertungkus lumus belajar teori! akhirnya paper terakhir telah selamat dijawab! heeeeee 3 jam punya paper. bapak a panjang berjela aku tulis. pantas tgn bergetar~ ah akhirnya berakhir!

jadi bg meraikan hari kertas terakhir, kontot n kwn2 pun bergumbira bergambar~ x habis2 bergambar kan. biasalah sebagai kenangan~ :D p/s: aku selalu menyesal sbb x de gambar kenangan masa sklah dulu, sbb tu bila masuk UNIVERSITI aku jakun nak bergambar ja~ MAAFLAH! hoho






 janganlah ada hari yg kami akan sentiasa bermasam atau bergaduh. aku berdoa agar kite sentiasa gembira dan ketawa bersama :)





terhibur sikit tgh hari tu dgn gelagat kwn2 ku. heeeeeeee. harap ini bkan gambar terakhir! love you girls! <3 walaupun masa itu semakin singkat, kadangkala aku rasa takut x dpt nak berjumpa lg lepas ni. hurm.. tp aku percaya, dimana ada pertemuan di situ ada perpisahan. :')

No comments:

Post a Comment