CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 3 September 2012

HEY--> MR CHaRLIE!

CHARLIE............................CHARLIE!
Tahu x ape tu charlie? hui hui hui bende ni sgtlah menakutkan. meh aku tunjuk sikit gambar bende nih!


ini charlie. kwan baik budak2 UITM PALAM
SEBENARNYA.. CHARLIE NI SGTLAH MERBAHAYA. 12X LG BAHAYA DRI VENOM COBRA OK. aku x main2. 

warnanya seperti yg korg bleh lihat... oren hijau oren. bende ni tertarik dgn cahaya. klu korg bunuh bende ni.. pasangan die akan dtg plak utk balas dendam! cewah! hahahah seriusly.. bende ni akan dtg jika kwn diorg dibunuh! aritu aku bunuh sekoq demi sekoq. makin bnyk dtg weyh! PESTA CHARLIE TU.. 

btw jgn bunuh.. seleventape je bende tu. atleast die x sempat nak kuarkan bau2 utk panggil kwn sbb da disekat dgn seleventape tuh! horhorhor

nak dijadikan cite.. hari malang tu charlie tu telah dpt menyengat aku n kwn aku.. kesannya dpt dilihat keesokan harini. seriusly mase charlie tu duk merayap x rasa pa pong. tp kesannya masyallah.. teruknya.
ini bukan tgn aku mahupun zati tp ni tgn org lain..
sekadar image. hoho tiada kaitan dg kami.
 tp rupa lepas kene sengat mcm ni la...

kesan seperti terbakarlah.. aku punya nasib kering. tp izzati punya x berapa nak baik.. kesian. jumpa dr klinik satu malaysia pun x dpt nak bantu. jadi ke hospital la kami utk membuat medical check up.
hospital sungai buluh kami kunjungi!

da jumpa dr amik la ubat :)
insyallah x de pape.
makan ubat k zati :)
ke H.sungai buluh dgn bantuan wira n fadli. mekasih na. emergency lg kami mintak tlg. jasa anda amat kami hargai.

harap kwn2 di uitm PUNCAK alam. dpt berhati2 dgn charlie ni. lagi2 bilik yg mengahap hutan rimba khatulistiwa tu. hoho. jaga diri. klu kene charlie pi klinik cepat~! 

No comments:

Post a Comment