CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 10 September 2012

TIADA PENGGANTI BUAT DIRIMU :)

Macam jiwang gila ayat aku. bukan pengganti CHENTA...TP yg aku maksudkan lecture aku. namanya Madam Fadia. telah mengajar aku dan kawan2ku dari SEM SATU! MERUPAKAN SEORG MENTOR PADA KAMI!

Tp menjadi rezekinya utk menyambung pelajaran di MENCHESTER. wow! hebat gila lec aku! bangga sat. hehe WELL DONE MADAM!. 

dgn itu satu majlis telah dijalankan bagi menyambut kejayaan beliau utk menyambung pelajaran. :)




makanan majlis perpisahan.
haa ini org2 dibelakang tabir! siap tunjuk pisau nak bunuh org apa!
Jadi bila makanan suma da tersedia. Majlis pun bermulalah. dimulakan dgn BISMILLAH. MDM memberi ucapan...
mendengarlah kami dgn penuh teliti ucapan2nya :)
time ni madam sebak habis.. :'( belajarlah rajin2...
madam sayang kamu semua...
majukan anak bangsa..
habis berucap mulalah sesi makan. haaa sebijik kek besar kitorg beli! 2 kg tu. dri kedai namanya disney ape.. tah... hehe. RM 68. sgt MURAH DAN SEDAP! 
lawa kan. mcm kek kawin!
bday faiz hari tu. untungah kene suap oleh madam
 n dpt lagu bday sebagai hadiah haritu. hohoi
bergumbira kami :)
dan sebagai tanda perpisahan.. kami berikan sebuah hadian tanda peringatan... walaupun x mahal mana. harap puan gembira memilikinya :)
sebuah kad yg mempunya kata2
istimewa dri kami :)
tersenyum lebar bercampur air mata MDM baca kad besau tu :) 
apa gi da selesai sesi menyerahkan hadiah. tiba plak masa makan..suda makan bergambarlah kami dgn madam :)
boleh cari mana lec aku?? jengjengjeng! 
satu kelas dgn madam :)
ze girls~
proses menyiapkan kad madam~!
ze boys~
sedihnya sbb madam akan meninggalkan kami.. hurm.. tp demi pelajaran x mengapa. we wish u good luck madam! :) have a save journey. n till we meet again insyallah :)

No comments:

Post a Comment