CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 5 September 2012

ipoh mali~ ipoh ipoh mali~

Teringat seketika kwn2 ku yg berada nun di ipoh sana. minggu ni diorg da masuk balik ke UNIVERSITI masing2 rasanya. kwn2 aku degree tahapnya. aku ni low sikit diploma ja. hohoi x pa rezeki itu ada dimana2 saja. keep cool suda :D

X lama dulu keluar makan dgn diorg dkt shushi king.  lama x berborak bersama. so lepak2+minum2+chill dgn makanan jepun.. sekali sekala~best gak makanan dkt sana! 


ni-->cool tijah n slumber yat  
bilalah mata aku nak besar die?
mepek bukan main haritu nan diorg2 ni. mcm2 cite ade.. pasal studylah, pasal negeri org, pasal kwn n lain2. 

duk tggu makanan si yat ni plak mintak nak tukar tempat. x seronok duk hadap bende pinggan berpusing2 depan mata ni. berpindah la ke tempat lain kami ni. banyak songeh budak ni. haha

haa kan tgk die da tersenyum sbb dpt tukar tempat lain! ---->

tunggu makan dkt sejam la jugak. nak kata ramai x la sgt. myb sbb dinner la kowt... hurm x paham tui aku.. 

anyway setelah makanan sampai!  jakun la kejap!!!!!!!! 





agak2 ni kire banyak ke? haha
paling kiri yat punya. ramen perisa pedas. siap ade jagung bahagai..
paling kanan tijah punya, itu mee udon. n aku puna special sikit. sbb yg selebihnya mmg aku punyaaaaaaaa. yehaaaa siap dpt yakult lg! hehe











 
  ni bento namanya. ade nasi
   +sup rumpai laut + yakult
 + bende2 yg boleh nampak tu lah :)
tijah punyaaaaa~
yat makan maggie sebenarnya.hehe


excited sekejap bila dpt makan.sebenarnya waktu ni lapar weh.. 
1 jam kowt tunggu! makan n makan n makan la lepas tu.


SUDAH kenyang jalan2 dlm jusco kejap. pastu pulanglah kami. bukan slalu jumpa. tp ikatan itu tetap terjalin walaupun dimana jua berada. <3 korg sgt2. 
                                                                                           





No comments:

Post a Comment