CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 21 August 2012

BIBIK UTK SEHARI~!

Suda lama x update. x pa2. aku nak cite pasal mengemas utk hari raya. so pagi tu aku bgun lambat. adik aku dri kul 9 lg da warning bgn awal sbb nak cuci tingkap. tp aku buat bodoh ja.. hahaha. disebabkan itu die mengamuk dan arahkan aku utk mop lantai.

Jadi bermulalah kisah bibik aku di tgh hari itu~


susun dulu kusi2 ni supaya x ganggu kerja mengemop aku~!


haaaaaaaaa tgk bertapa seleraknya bibik ni bekerja~ ish3... :D
tgklah betapa licinnya lantai ni~
Aku amik dkt 2-3 jam jugaklah nak mengemop satu rumah. banyak tui TAIK CICAK! merata2. jadi aku kene mop berkali2 utk hilangkan.. berpeluh2 aku.. da mcm mandi peluh da pagi tu. kipas pula x pasang dgn PUASANYA... tabah ja hadapi dugaan.. haha.

Tp memandangkan mengingatkan hari raya seronok pulak mengemas rumah! yehaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment