CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, 28 August 2012

GIRLFRIEND :)

Setia city. Destinasi ditujui. MMG KITORG DA TERLALU SETIA NAN SHOPPING MALL TU! aku rasa pandai gila org yg buat nama shopping mall ni. haiyoo menghantui batin tui sbb tiap kali pun rase nak pi sana ja. walaupun x beli apa2. hoho.

Tp bleh caya ka x beli pape? Perempuan ni pelik2 sikit perangainya.  
jadi tunggulah bas. yelah x kan nak pi sana jalan kaki... nak mampos ke. jauh uh dri UITM PALAM ni... 
budak ni tggu bas pun sempat gi makeup..
tunggu dgn setia. pak cik cepat la dtg~

tgh aku duk kutip duit bas utk bayar dkt pak cik bas... jap2 harganya rm 2 kowt nak pi setia city tu~!. x la mahal mana.. hoho
aku perasan kwn2 aku duk kuarkan duit baru. ate da duit raye kan.. kome2 ni dpt duit baru belake~ 

duit tu lawa la. tp aku rase duit baru mcm nipis semacam. n bau die agak busuk... bau CARBON~ klu duit lama aku suka bau die. mcm addicted sikit bau duit lama. cuba pi cium bau duit lama. hehe x bohong punya.. korg pun suka kan bau duit lama. hehe


bau nya....
sampai zatty pun buat muka.

lawa tu mmg lawa tp baunya... hohoho
AKU PEMINAT DUIT LAMA!!!!!!!!
Harap x de sape tersinggung na. maaf2.. jadi bila da puas tgk duit ni maka bas pun da sampai, jadi beralihlah ke setia city.--->BM aku A- maaflah klu bahase merapuu..


jadi setibanya disana.. mcm2 la kitorg buat. yg penting makan dgn kenyang hati pun senang! pi setia city shopping baju, watson n makanan semata2. kadang2 aku rase bende tu mmg x leh nak dipisahkan dgn perempuan! 

ni la terjadi bila perempuan dpt makanan.

hok ni aunty ann aku rase utk minum ptg~

haa ni barang aku.

yg ni org dkt watson tu duk promote. rm 1.50 ja.
depa duk borong sampai 6.... sorg satu! 

ha ni sbb da terlalu gatai nak makan. x palah bukan selalu.
rm 6.80 utk 100g n rm 17.00 utk 250g
lepas da duk melahap bende2 ringan ni.. umie plak ckp nak beli makanan mlm. amboi x cukup ke minum ptg? haha jadi MCD  n KFC jadi pilihan. pas tu balik la. nak tido dkt sana pa.


setelah dikumpulkan bersama...seronok aku tgk!

duk tggu bas. lapa balik. jadi berpicnic la sat dkt sana. makan fries MCD tepi jalan.. x senonoh gak sebenarnya. x pelah bukan dgn org lain dgn kawan2 kite juge. :)

zatty with 2 personality~ lolz. hehe
deme ni la muke2 yg makan MCD tepi jalan sambil tggu bas! haha
sempat lg mimum air sambil tggu bas.
 tu haa ade pemerhati~!
endek kata seronok la bila bersama-sama. :) dri 3.00 ptg hingga 7.00 mlm.. erk.. jgn tiru kami waktu kami. hehe
satu hari ni kitorg da buat..
mcm2 dkt MALL ni.. hehe
 Sebenarnya x de motif mana pun duk jalan2 dkt sana. Tp mase yg dihabiskan bersama tu yg dihargai. mahal tu. thun depan da x dpt buat gini. Sayang korg ketat2 GIRLFRIEND :D



No comments:

Post a Comment