CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, 15 August 2012

SIMPLE NATURAL GORGEOUS~!

MESTI TERTANYA2 n RASA MEREPEK JA BUDAK NI.
manalah nak nampak cantik guna bende2 NI je..

eh seriuslah.
ok2 bagi aku simple n natural makeup adalah yg paling lawa.

aku pun manusia biasa nak nampak lawa juga.
konsep aku ---->SIMPLE NATURAL GORGEOUS


INI DIAAAAAA!!!!!

1: COMPACT POWDER
    beli jenama silkygirl sbb sgt smooth x berbelak2 so nampak fresh ja ikut kulit muka.
2: EYELINER
    ELIANTO @ jenama lain pun ok juga. aku suka guna pencil sbb kalau guna yg ink senang masuk mata.
    disebabkan aku memakai contacts lens jadi perlu hati2 dgn bende yg boleh irritate mata. lgpun eyeliner ni
    x senang cair. jadi die akan kekal n kelihatan seperti ink liner.
3: MASKARA
   maybelline. MMG BEST. x la berkepul2 terkumpul. lawa je terbentuk n tahan lama n bulu mata nampak  
    panjang tau!.
4: pengepit bulu mata
    utk membentuk bulu mata. lepas da pakai maskara.. cepat2 kepitkan. lg lentik bulu mata. x perlu nak
    pakai yg palsu. natural suda
5: LIP ICE
    warna natural nanti die berubah mengikut warna bibir. lawa n murah ja harga nya. yg penting x payah nak
    pakai warna2 yg galak utk cari perhatian. natural ja.

JADI inilah die BARANG2 digunakan sewaktu aku hendak keluar berjimba2 hehe. oh ya lupa plak!
toner pakai dulu sebelumpakai makeup! 
utk kecilkan LIANG2 DI MUKA. :)
MOISTURIZER UTK LEMBAPKAN KULIT MUKA.
pakai ini dulu sebelum BEDAK COMPACT!
BENDE2 NI mmg berkesan utk muka. cubalah. x semestinya kena pakai jenama sama mcm aku. guna jenama yg ngam dgn muka sendiri :)

SELAMAT MENCUBA! TP CANTIK ITU BUKAN DRI PARAS RUPA N MAKEUP JA, SIKAP KITA JUGA MEMAINKAN PERANAN :) INGAT TU~

No comments:

Post a Comment